onsdag den 8. juni 2011

Lever jeg endnu..?

Er egentlig lidt i tvivl, men konklusionen må være, at jeg stadig lever..
Grunden til, at jeg lidt fraværende her på bloggen er, at jeg i den grad er til stede så rigeligt andre steder!
Jeg var til bryllup i sidste weekend (ja der er billeder, men aner ikke hvornår jeg får tid til at uploade..), hvor kæresten var toastmaster (uden at snuppe al hans velfortjente ros for indsatsen, så hjalp jeg til (:  ), i denne uge hjælper jeg min far, i min fritid presser jeg så mange venne-/familiebesøg ind (skal jo ikke se dem i laaang tid!), og ellers prøver jeg bare at undgå stress over, at jeg flytter om på den anden side af jorden om halvanden uge og, at jeg stadig ikke har fundet et sted at bo..!

Hvis ikke jeg havde så meget at se til, ville jeg kigge nærmere på Dear Robe's nye smykker, da der er 50% medlemstilbud på bl.a. denne smukke ring:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar