mandag den 20. juni 2011

København Zoo

Jeg var så heldig at få en tur i Kbh Zoo i fødselsdagsgave af min mor (er der noget bedre end oplevelsesgaver?), så i sidste uge var Lillebror, Lillebrors kæreste, Mor, Mors kæreste, Kæresten og jeg i Zoo.

Tights, Nederdel, Top, Jakke og Rockstarbriller: h&m (jeg går åbenbart i mere h&m, end jeg lige er klar over..!)

Jeg er ret vild med Odense Zoo, men de mangler altså lige et par dyr..! Så jeg nød virkelig at se elefanter, næsehorn og isbjørne, men især flodhestene (ville gerne kunne vise et billede, men havde kun compact kamera med, så kunne ikke zoome nok..)!! Er der noget sødere end, når end flodhestene vifter med ørene eller en af ungerne flasher de små tænder i et kæmpe gab?
Dagen efter skulle jeg sige farvel til Lillebror og Lillebrors kæreste: bestemt ikke sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar