lørdag den 18. juni 2011

Nyt hår

Eller det vil sige, jeg synes stadig det er nyt, selvom det er ved at være et par uger siden..!
Billederne er dog lige så gamle som hårfarven, så helt skidt er det ikke (vel..?)


Ja I know "hvorfor har du solbriller på indenfor Louise?" Jo det er der en temmelig god forklaring på..
Min søde frisør (som blev lidt frustreret over mit krav om at lysne min udgroning + mørkne mine spidser kun ved hjælp af striber!) kom til at føne mit hår almindeligt i stedet for med en defuser, så mine krøller så lidt fesne ud. Resultat: vi glatter det bare. Jeg er normalt ret glad for mine store kinder, men når der ikke er lige så store krøller, så bliver det lidt for meget. Løsning: store solbriller! "Jamen hvorfor så ikke gå udenfor?" Vi havde vildt travlt (kan ikke huske med hvad)..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar