torsdag den 23. juni 2011

Nu i Auckland

Jeg har futtet rundt med LillaMonster (min kæmpe kuffert) i Auckland i dag, så I må tro på mig, når jeg siger, at her er fantastisk (magtede ikke at skulle håndtere et kamera..!). Her er palmer over det hele (ved ikke hvorfor det kommer bag på mig) og vådt, koldt og blæsende (så vejrmæssigt føler jeg mig ok hjemme).
Apropos hjemme, så har jeg fundet mig et sted at bo :D
Her er lige et par hurtige billeder af mit værelse, inden jeg tømmer LillaMonster og roder det hele til:



Og her er min udsigt fra min balkon (åh ja, jeg har egen balkon!)

4 kommentarer:

  1. Hej Luoise!
    Hold da op et dejligt sted - udsigten kan man jo ikke klage over. Jeg skal lige ned og klippes og så går den til Jylland - Jacob, Kløften og mormor og morfar. Ha´det godt min skat

    SvarSlet
  2. Wow! Sikke en lækker udsigt at have! :)

    SvarSlet
  3. Udsigten er fantastisk -desværre regner det en del (og når det regner, lukker man gardinerne for at holde på varmen), så det er ikke så meget jeg har set til den end´nu, men det kommer..
    Lidt bonus-info om haven:
    Alle palmerne er forskellige og fra forskellige dele af verden.
    De største bambusser bliver fældet og bruges som foder til elefanterne i den nærliggende zoo :)

    SvarSlet