fredag den 10. juni 2011

Tørshampoo på budget

Jeg kan på ingen måde undvære tørshampoo!
Det er den perfekte måde at få lidt mere fylde + at komme hurtigt ud af døren om morgenen. Heldigvis er jeg ikke den eneste, der er begejstret for tørshampoo, så der findes efterhånden nogle ret gode budget-varianter. Jeg har selv forsøgt mig med disse:


Første gang jeg prøvede Swartzkopf' Rockin'it, var jeg ret vild med den. Så da der var introduktionspris på den, købte jeg et lille lager. Det har jeg så fortrudt siden! To ud af de fem jeg købte, var utætte. Efter én gangs brug sivede al freon ud, så de var lige til at smide ud. Kan dog helt klart anbefale den, til alle med en mørk udgroning! Den er temmelig hvid, så man kan lige holde hårfavningen lidt hen :)

Swiss o'par Frottee er en klassiker! Den er fantastisk, virker hver gang og er til at betale. Faktisk er den lige nu på tilbud i Matas! Den er let at påføre, klæber ikke og suger fedtet i håret uden at overdrive matteringen.

Jeg er egentlig så godt tilfreds med den klassiske blå, at jeg havde tænkt mig at holde mig til den. Men! Jeg har generelt været rigtig glad for TreSemmé' produkter, så da de lancerede en tørshampoo, kunne jeg ikke modstå den. Den er super god! Kvalitetsmæssigt minder den rigtig meget om Frottee'en (måske en anelse lettere og knap så fikserende, men det er så lidt, at det ikke gør noget).

Jeg veksler lidt mellem Frottee og TreSemmé (alt efter hvad der er billigst -de fås begge i Matas), køber dog altid en god portion Frottee, når jeg er i Tyskland (til 1/3 af den danske pris!).

3 kommentarer:

  1. Dejligt med en anmeldelse! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker tørshampoo! Jeg har faktisk lige købt Rockin'it i dag, og selvom den fungerer meget godt, gør det mit hår lige støvet nok. Jeg kunne forestille mig, det er ret smart, hvis man har lyst hår med mørke udgroninger, som du skriver, men i mit hår er der lidt 'hov, så spildte jeg babypudder i håret' over det.
    Jeg plejer at bruge Toni & Guys tørshampoo - den kan anbefales, selvom den er lidt dyr. Jeg tror dog, jeg skal have fat i Frottee, næste gang jeg løber tør:)

    SvarSlet
  3. Jeg startede også med at være godt tilfreds med Rockin'it (synes den er meget nem at dosere), men jeg blev ret hurtig træt af, at hele badeværelset var belagt med et fint lag tørshampoo!
    Jeg har en veninde, der også sværger til Toni & Guy, men jeg synes det bliver lidt for dyrt med mit (til tider overdrevne) forbrug :)

    SvarSlet