onsdag den 22. juni 2011

Singapore

Sådan har min udsigt været det meste af dagen (lige med undtagelse af da det blev mørkt, men det kunne jeg ikke tage billeder af):

Tror nok det er Tyskland, men er ikke sikker..!

Lige nu ser min udsigt sådan ud:


Jeg sidder i en lounge i Singapore Airport (i stedet for at halvsove/møg-kede mig i en kold ankomsthal). Der var en rigtig sød dansk businessman, der mente, at jeg så lidt palle ud (og det må man give ham, at jeg er!!). Så nu er jeg hans gæst i en lounge fyldt med gratis alt muligt (det kan jeg ærligt talt godt vænne mig til!).

4 kommentarer:

  1. det er godt der er nogen der kan tage sig af dig i fremmede lufthavne:) der er ikke noget mere stenet end at være i en lufthavn i mange timer helt selv.

    SvarSlet
  2. Jeg blev også helt glad :)
    Siden den venlige dansker, har jeg også snakket med et par venlige hollændere, en enkelt englænder og en hel flok meget venlige vejarbejdere. Alle er så søde og rare :)

    SvarSlet
  3. sådan er det altid når man kommer uden for danmark, synes jeg. får altid lyst til at flytte derhen hvor jeg er på ferie fordi de er så søde og rare og åbne:)

    SvarSlet
  4. Hej Skat! Dejligt at der var nogen der tog sig af dig. Så var der ingen grund til bekymring. Jeg har haft travlt i nat - drømte at jeg fløg med luftballon efter dig. Ikke så sært at jeg var træt da jeg stod op.
    Ha det nu rigtig godt. Mange kærlige hilsner Mor

    SvarSlet