søndag den 29. maj 2011

Moving on..

Det nytter jo ikke noget at dvæle ved triste. Jeg har spist en is (som jo altid hjælper, når man er nede!), så nu er tid til at komme videre i livet! -Og uden et par gode sandaler kan det jo godt blive lidt svært. Jeg har overvejet disse:

Dem i midten er fra Topshop, resten er fra Zara.

Jeg ville jo allerhelst have et par i stof (det er altid superbehageligt uanset hvor varmt det er, eller hvor meget sand der er!), men det kan jeg ikke finde nogen steder (de ellers så søde ekspedienter i Odenses mange skobutikker, ser bare på mig som om jeg snakkede russisk, når jeg spørger). Læder må være the next best thing.
Hælder nok mest til de grønne eller de sandfarvede fra Zara.


PS. Jeg har leget lidt med at sætte etiketter på mine indlæg, men det fuckede lidt med rækkefølgen.. Somehow endte "Elefanter" og "Just ordered" helt oppe foran i køen :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar