søndag den 1. maj 2011

Kongeligt bryllup


Nej jeg sad ikke klistret foran skærmen hele dagen. Jeg brugte i stedet tiden på lidt shopping -mere om det senere. Men! Jeg fik brugt et par timer om aftenen på at se vielsen, kjolerne og selvfølgelig kyssene. Lidt royalist er man vel :)
Jeg er totalt fascineret -og lidt skræmt- over den britiske hattemode. Jojo det danske kongehus bruger da også hatte, men hold da op de går all in i England!
Jeg er helt vild med kjolen!! Meget enkel, meget fin og meget ungt, men stadig klassisk. I det hele taget kunne jeg rigtig godt lide deres unge og relativt folkelige (det er trods alt stadig England) indslag. Det kunne dog have været klædeligt, hvis tronarvingerne fra europas kongehuse havde været inviteret (og hvis den engelske dronning havde taget et mere passende outfit på!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar