søndag den 22. maj 2011

Treasures

For et par uger siden hjalp jeg min bedstemor med at flytte. I bunken med ting der skulle smides ud, fandt jeg disse herligheder:

Jordemoder-tasken er lavet af efterkrigstidens plether: pap med et helt tyndt lag læder. Hængslerne skal lige pudset op og resten skal have en omgang læderfedt, men så er den også klar til at blive indtaget af alt mit sy-stuff.
Skoletasken fik min far, da han skulle i 2. klasse (han har selv skrevet navn inden i den, hvor bogstaverne bliver mine og mindre :) ). Også en omgang læderfedt til den, og så flytter min computer ind!
Krystalskålen (som er af glas, but who cares..) er egentlig mest en undskyldning for altid at have lidt slik i huset :)
Sportstasken kunne jeg slet ikke stå for! Det bliver bare ikke mere retro end det!
Bogen er helt fantastisk (lidt svært at gengive på billeder). Den hedder Menneskets saga i 1000 år, og er fyldt med de mest fantastiske billeder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar