lørdag den 28. maj 2011

Elefanter


Jeg kan ikke komme på noget bedre end at sidde i sine egne tanker, dreje hovedet til højre, for så at konstatere, at der står en flok elefanter!
Der er cirkus i byen og selvom jeg på ingen måde skal ind og se en forestilling (barndomstraume fra den gang Bubber og General Dryptud var med..), elsker jeg at se på de store dyr, som de står der omringet af byen.
-Det skal nok lige tilføjes, at elefanten på billedet ikke hører til flokken jeg så (kørte bil, så jeg mente ikke det var forsvarligt at lege safari..).

Jeg kan ikke lave et post om elefanter uden liiige at nævne:


Jeg har ikke set filmen endnu, men var solgt allerede da jeg så plakaten! Det er et fortryllende setup (og det er jeg så meget til falds for!) og smukke Reese Witherspoon, har aldrig skuffet.
Jeg havde bogen med på en ferie på Samos for et par år siden, og elskede den (kæresten var heller ikke helt afvisende over for den)! Det er en fortryllende (der var det ord igen!) historie om mennesker, værdier og selvfølgelig den forbudte kærlighed, alt sammen spundet ind i et livsforløb, der primært tager udgangspunkt i tiden hvor cirkus mere var freakshows. Hermed anbefalet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar