mandag den 9. maj 2011

Morrissey

Eller Yes sir rom blandt et særlig vittig folk :)
Mit P3-forbrug er så højt, at jeg sjældent hører rigtig efter, men jeg spidsede virkelig ører, da radioen annoncerede at "Morrissey kommer til Danmark i juni". Resultat: Louise hopper op og ned i køkkenet "Wee jeg glæder mig allerede!! -og jeg kan godt nå det inden jeg rejser!"  Kæresten kunne så informere mig om, at mine ører (uanset hvor spidse de er) stadig har selektiv hørelse: Morrissey kommer til juli.. :(
Søde kære Morrissey, kunne du ikke slå vejen forbi New Zealand på din Skandinavien-tour?
Til jer, der er så heldige at være i DK i juni, spiller han d.11. juli i Operaen, Kbh og d.13. juli i Voxhall, Aarhus.
Selvom jeg har Ipod'en fyldt op med rigtig meget lækkert musik, så hører jeg sjældent andet end Morrissey's Live at Earls Court. Det album passer simpelthen til alt! I får lige en lille smagsprøve, men do yourself a favour og hør hele albummet :)



Because of the memories


Because of the lyrics

Ingen kommentarer:

Send en kommentar