tirsdag den 5. april 2011

Testing

Jeg har testet The body shop's hair butter fra Rainforest moisture-serien.
Jeg er generelt vild med The body shop. Deres værdier, dufte og ikke mindst priser. Når de så oven i købet laver en linie uden silikone, farvestoffer og parabener, er jeg ellevild!

Så vidt, så godt -men så stopper festen også for mit vedkomne.
Duften er bare ikke mig. Den virker "parfumeret grøn" (giver det mening? -altså det virker som om, man har forsøgt at skabe en naturlig duft, kunstigt) med tydelige noter af kokos (bonusinfo: jeg kan ikke tåle kokos = når kokos ikke gør noget godt for mig, kan jeg ikke li kokos!).
Konsistensen var egentlig meget god, men jeg synes det var svært at fordele i håret (på trods af den sparsomme længde).
Well, efter fem minutters ventetid og efter at have skyllet grundigt, var det lidt som om, at virkningen udeblev.
Jeg er lidt skuffet, men bestemt ikke færdig med hårprodukter fra The body shop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar