fredag den 15. april 2011

Testing Elizabeth Arden

Er jeg mon gammel nok til Elizabeth Arden? -Det lyder så voksent.. Nå men prøves skulle det, og prøvet blev det. Jeg prøvede Radiance boosting moisture cream spf 15 og Anti-fatigue eye cream fra Intervene-serien.
Ansigtscremen er alt for fed til min smag. Jeg synes den fedter unødigt meget til dagligt brug. Med det sagt, så kan den sagtens bruges til de vinterdage, hvor luften har tørret huden helt ud -men til det formål er Matas den stribede også ret god, og knap så pricey.
Øjencremen kan jeg rigtig godt lide. Den er smooth og silkeblød, trænger hurtigt ind og gennemfugter, så lækkert og følelsen holder hele dagen. På trods af dette, så ser I mig nok ikke storme ned og købe en lige foreløbig. Nu er der jo ikke nogen rynkecremer, der fjerne rynker, de skal bruges forebyggende. Og denne er da også lavet til at udskyde de første rynker omkring øjnene, meeeeeeen tror godt det kan vente et par år for mit vedkomne. Jeg er trods alt kun 24!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar