mandag den 4. april 2011

Isa's closet

Da jeg ikke ligefrem er en hotshot-blogger, kan jeg desværre ikke tilbyde specielle konkurrencer og rabatter. -men jeg kan da vidergive andres :)
Denne har jeg fundet på bloggen Passions for fashion. Med rabatkoden "passionforfashion" er der 25% off på Isa's closet webshop frem til 31/4 2011.
Jeg går og overvejer disse herligheder:

Jeg er helt vild med den draperede kjole! Den fås også i hvid, men er bange for, at jeg vil ligne en konfirmand i den..
Jeg ville egentlig helst have toppen i sort, men det havde de ikke et billede af. -og den er da også meget sød i lyseblå.
Hvis du også er forelsket i de nederste øreringe, kan jeg anbefale, at du skynder dig ind på passionsforfashion.dk og tjekker indlægget fra 2/4 2011. Der kan du nemlig vinde netop dem og en yndig blåblå slå-om cardigan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar