tirsdag den 5. april 2011

Ring a ling ding dong

Jeg synes, at ringe er noget af det mest udtryktsfulde og feminine accesorie, der findes.
Sidst jeg var inde ved en guldsmed for at købe en ring, var ekspedienten i midlertid så sød at pointere "Du har virkelig små fingre! Så små bliver voksen-ringe slet ikke lavet. Den bliver nødt til at blive specialfremstillet, det bliver den altså lidt dyrere af."
Men hvis jeg nu ikke havde hobit-fingre, ville jeg fluks bestille dem her:
Midten: topshop
Cirklen, øverst mod højre: dyrberg/kern, disney couture, 4x asos
Påfuglen ville jeg nok aldrig rigtig få brugt, eller også ville jeg bruge den en gang, og så ville halen være ødelagt. -men jeg ville elske at have den!
Rosen fra dyrberg/kern + sløjfen og hjertet fra topshop er ultimativ feminine og retro. Især hjertet leder tanken tilbage på parcelhus-barndommen.
Den sorte rose er lidt rå-piget, og ville være super til et tone-i-tone gråt eller sort outfit og markeret makeup.
Jeg er generalt vild med disney couture's ringe. De er gode til at tilføre et diskret prinsessepift til hverdagen.
Bogen fra topshop ville jeg gå med hele tiden! Den er så fin og meget passende til en amatør-bogelsker som mig. Det er kun bonus, at den også kan åbnes: Love, love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar