torsdag den 28. april 2011

Påske

Det var egentlig meningen, at jeg ville finde et smukt og idyllisk påskebillede og undskylde inaktiviteten her på bloggen, men sådan blev det ikke..
Undskyld det platte billede -kunne ikke stå for det :)

Påsken er gået tosse-hurtigt for mit vedkomne. Jeg tog revanche med arbejde efter en uges sygemelding, og nappede lige 30 timer på tre dage. Så var ferien i den grad tiltrængt!
Kæresten og jeg pakkede bilen og tog på familie-tuné i det sydlige Jylland. Torsdag var vi på Als ved min bedstemor, fredag ved Kærestens mormor og morfar, lørdag ved min mormor og morfar, og søndag ved Kærestens bedstemor og bedstefar. Vi fik desuden også lige presset en masse hyggetimer ind med min far, Lillebror og svigerforældre + -søskende.
Alt sammen vildt hyggeligt, men det kræver jo næsten endnu en ferie bagefter..! -Det kræver i hvert fald, at jeg genoptager pilates, hvis jeg skal holde formen til bikini-sæsonen starter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar