torsdag den 7. april 2011

Guidet tur i ... Blogland!

Eller i hvert fald i den del af blogland, hvor jeg kommer.
Her er en liste af de blogs jeg bare SKAL læse hver dag:

Natascha Maja
Det her er den første blog jeg begyndte at følge fast. Natascha er min veninde fra gymnasiet, så det startede egentlig som en "jubi-jeg-kan-følge-med-i-hendes-liv-selvom-hun-bor-i-Kbh"-ting, men faktisk skriver hun rigtig godt + hun har god stil, gode fif til rabatter og så bager hun de mest fantastiske cupcakes!

Clamour for glamour
Camille er en del af mode- og livsstilsblog-samarbejdet Looklab.
Hun har en feminin og tydelig rockpræget stil. -nok også mere rocket, end jeg kan relatere til, men hendes stylingtips og test af produkter er uhyre gode + vi har en fælles kærlighed til sort tøj.

You blush
Også en Looklab-blogger.
Sara er makeup-artist og ved alt om, hvad rører sig indenfor makeup og hudpleje. Lige pt beretter hun også meget om kost og motion, da hun er i fuld gang med at komme i sommer-form.

Acie
Endnu en Looklab-chick.
Acie er udenlands-dansker og slår sine folder i Stockholm, men formår alligevel at skrive super-relevant. Hun er i gang med skrive sit speciale i noget psykologi-et-eller-andet, og poster derfor mange lækre overspringshandlinger for tiden. Hendes stil er meget lig min, bortset fra, at hun har byttet mit elskede sort ud med hvid.

Trines wardrobe
Sidste Looklab-blogger på min liste.
Trine er egentlig lidt træls. Hun er høj, slank, gudesmuk og ALT tøj sidder som syet til hende. Så havde det ikke været fordi hun har en spændende stil, og virkelig ikke er bange for at prøve tendenser af, tror jeg ikke min selvtillid kunne holde til at følge hende.

Fierce og fattig på SU
Jeg startede med at følge Kia på grund af titlen. Selvom næsten alle bloggere sukker efter et større tøj-budget, har de fleste en del mere end en SU at gøre godt med, så inspiration til fede SU-outfits er altid godt.
Men: Kia er ikke på SU længere, så der er efterhånden langt i mellem hendes budget-tips og tricks.

Passions for fashion
Christina er designtekniker and knows her shit! Hun er overjordisk smuk, humoristisk og helt nede på jorden. Jeg er vild med hendes stil med masser af lag, basic-items, personlighed og fine detaljer.
Jeg har ikke fulgt med så længe, men bliver i hvert fald ved.

Fifi Lapin
Fifi er en kanin. En smuk og meget stylish jetsetter-kanin. De udvalgte outfits er fantastiske og bliver kun overgået af Fifi's egen styling. Jeg kan ganske enkelt ikke få nok, og når Vogue, Elle, Marie Claire og Heat også er blandt læserne, har hun jo nok fat i noget.

Postsecret
Postsecret er et kunstprojekt, hvor mennesker i hele verden sender deres hjemmelavede postkort ind til Frank, som så uploader en del af dem hver søndag. På disse postkort står der hemmeligheder. Hemmeligheder man gerne vil dele, men ikke fortælle nogen om. Det er vanvittig facinerende, hvad folk går med inden i. Nogle er deprimerende, nogle er skræmmende, nogle er smukke, og nogle er positive. Alle er de rørende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar