onsdag den 2. marts 2011

Samvittighedsshopping

I morgen er der Tøjsalg til støtte for Børnecancer Fonden i Odense. Basically drejer det sig om salg af mærkevarer til billige penge, hvor overskudet går til et godt formål.
Det har været arrangeret før, men jeg har ikke haft mulighed for at deltage, så jeg kan desværre ikke fortælle så meget om, hvordan det foregår.. -Jeg har dog et par veninders ord for, at det bliver en succes, så jeg dukker helt sikkert op!
Lidt info jeg dog har: Det er både dame- og herretøj (så slæb endelig kæresten, vennen eller en anden shoppe-novice med), herlighederne foregår i Havnens Factory Outlet, Havnegade 19, Odense C og det er fra kl.19-22.
Når man nu er godt i gang med at med at pleje den sociale
samvittighed, kan man jo lige så godt tage sig lidt af den mere kropslige samvittighed også.. Der er simpelthen arrangeret zumba-undervisning kl.20, hvis man skulle være interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar