onsdag den 2. marts 2011

Nyt i Odense

Det er jo altid spændende, når der kommer nye butikker til byen, så jeg var selvfølgelig excited da jeg opdagede at Monki er åbnet i Odense!
Faktisk så er jeg en Monki-virgin, men man kan jo ikke blive ved med at ignorere alle anbefalingerne her i blog-land, så tjekkes det skulle det :)
Jeg må indrømme, at jeg blev lidt skuffet.. Måske var forventningerne for, måske var jeg bare ikke oplagt, don't know. Men hvad jeg ikke fandt i butikken, fandt jeg til gengæld her.
Jeg er ret vild med alt man kan have på til et par leggins og en basic-top. Den off-white strik er nok mest fordi jeg er forkølet og fryser, ellers er det mest sommertøj my mind are set on. Tørklædet ville jeg binde om håret for enten at få et supersødt girly-look med en lille pastel kjole eller med et par jeans og en løs skjorte for et lidt rockabilly-inspireret look.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar