torsdag den 24. marts 2011

Sigfred Pedersen-night

Det kræver vist en forklaring.. Min kærestes morfar fik en 'vise-aften' til sin fødselsdag. Dvs. at tre generationer tilbragte en fredag aften med at gå på opdagelse i Sigfred Pedersens tekster.
Til hver vise hørte en lille historie, så aftenen endte med at give et fint tidsbillede af et Danmark, der sjældent vises frem. At den yngre generation slet ikke var målgruppen, at det hele var ret langtrukket og at maden slet ikke var min kop te, er en anden historie..

Jeg havde mit pt yndlings-outfit på. Skal nok uploade mere om det senere.


Jeg ved ikke om man kan læse                                       Ingen tvivl om at de virkelig
teksten på billedet, men kan                                           kunne både synge og spille,
da fremhæve følgende:                                                  men lidt færre gøglerier og
"Livet er dejligt når våren er nær                                   mindre overdrevet skuespil
Safterne stiger i piger som træer"                                   havde gjort underværker.
-så er linjen lagt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar