søndag den 24. juli 2011

My hood

Billedstorm fra downtown Grey Lynn -my lovely little suburb :)

tv: Udsigten over Auckland City, med Sky Tower, der markerer centrum.
th: Udsigten over far-mor-og-børn-delen af Grey Lynn.

tv: Mit elskede supermarked, der forhandler rugbrød!
th, ø: Et af de mange superettes (lillebitte købmand med tosse-mange varer)
th, n: First Choice Variety Store -de har simpelthen ALT, der er made in China!

Skøn mosaik i midtbyen


Den pæne del af Grey Lynn har et "Liquor ban", so no drinkin' in the streets :)
-det kan man til gengæld frit gøre på en af byens caféer (har ikke prøvet dem endnu, men de ser meget hyggelige ud).
Kiwierne sværger på, at det er vinter, men jeg synes nu det er lidt mærkeligt, at alt står i fuld flor..

Endelig noget jeg kender hjemmefra :)

Verdens sejeste postkasse ever!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
  2. 1000 tak! Jeg synes, at jeg har været rigtig heldig med det sted jeg bor + hvor jeg arbejder, så jeg nyder bare livet -og arbejder mig en pukkel til :)

    SvarSlet