torsdag den 21. juli 2011

@ Freemans

Jeg er blevet syg :(
I stedet for at tosse rundt i Lollipop's Playland sammen med alle de søde børn, ligger jeg herhjemme i min seng med udsigt til regnvejr..! For at få humøret op igen, har jeg leget lidt med nogle billeder fra i mandags, hvor vi havde Fluorescens Party i Youthtown.

Jeg har længe ville vise jer billeder fra min hverdag, men har haft nogle etiske overvejelser i den forbindelse. Anyway, nu har jeg fundet min løsning! Resultatet er temmelig maltrakterede billeder, men forhåbentligt er stemningen der stadig.

I denne og næste uge har alle børnene end-of-term-holidays, og det betyder dobbelt-op på antallet af børn i Youthtown (pga alle de forældre, der ikke kan få ferie) + i stedet for kun at være der efter skole, så er det i disse uger hele dagen. Plads(og støj)problemet løses ved at sende halvdelen af børnene på daytrips. Jeg var så heldig at starte the holidays med sådan en daytrip til Freemans Bay (som er en skole -måske ikke lige det oplagte til en ferie, men det var mere for at låne legeplads osv).
Her fik børnene (+ the supervisers -ja, her er der altså ikke noget der hedder omsorgspersoner) farvet hår, malet ansigt og lakeret negle i selvlysende farver. So much fun! Derudover havde vi forskellige party-games og andet sjov.
De yderste billeder: dansende/poserende børn + mine skønne kollegaer (+ gym-buddies) Thelia (tv) og Adelina (th) -som egentlig hedder Adela, men det er der ingen her, der kan udtale (ligesom jeg hedder Loui, Louis, Louisa etc).
Billedet i midten: De kamara-glade børn og deres superviser med den mærkelige accent ("are you from the Northpole Louis?" Øhm no, but close..).

Og det er så mit resultat af dagen (min skønne neglelak -pink med grønne prikker- kan dog ikke ses). Fik temmelig mange mærkelige blikke på vej hjem i bussen (for slet ikke at tale om da Thalia, Adelina og jeg trænede sammen efter arbejde: facepaint, hair color, wig and all!).
Billedet er btw taget vha min fjernbetjening: Love it :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar