mandag den 16. maj 2011

Flea, lagersalg og rock


Jeg havde min mor med til Fashion flea i lørdags og det var super hyggeligt! Der var så mange fine ting, så vi skiftedes til at være hinandens samvittighed. Her er hvad jeg ikke købte:
Jakken: bllack noir, Sko: jimmy choo, Taske: mulberry
Jeg kunne vildt godt bruge en taske med den helt rigtige størrelse, og denne er jo helt perfekt! Den var sådan set også ret billig. 1900 er jo ikke alverden for en Mulberry, men mon ikke jeg kan finde et fint alternativ i H&M..?
Jimmy Choo.. Need I say more?! De kom ikke med hjem, da de var for store (thats what I keep telling myself. Jeg turde ikke spørge om prisen, det havde bristet illusionen..).
Jakken, uhh den drømmer jeg stadig om! Billedet er slet ikke retfærdigt! Den er en rigtig god blanding af fin, rå og edgy. Den har uendelige stylingsmuligheder og jeg fortryder rigtig meget, at jeg ikke tog den med hjem :( -men 1300,- er alt for meget for et item for mig (også selvom det er vildt billigt for det item!).
Jeg fik dog købt noget. Poster senere.

Efter Flea, var vi et kort smut forbi et brugskunst/design outlet. -eller det var, hvad der stod det var. I virkeligheden var det jo nok bare et lagersalg af standartvarer fra Inspiration eller lignende..
Temmelig skuffende, så vi gik hurtigt igen. Fandt dog det fede armbånd på billedet i midten. Jeg kan ikke huske, hvem der har lavet det, men det kostede 375,- (vildt ubrugelig info, hvis I skulle have lyst til at tjekke det ud, I know..). Den cool ring på det sidste billede er fra glitter. De to sidste billeder er btw starten på en strålende karriere som håndmodel. Tak for hjælpen :)

Dagen blev sluttet af med fællesspisning og melodi grand prix, men før det, var hele flokken til koncert (fordi halvdelen af flokken spillede koncerten).

Rhubarbs in action -det er min mors kæreste, der spiller keyboard :)
Koncerten var del af en ny bydelsfest. Super godt koncept med tivoli og alt muligt. Stemningen (og fremmødet!) led dog temmelig meget under at regnen silede ned. -men så vidt jeg er informeret, prøver de igen næste år :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar