onsdag den 16. november 2011

Youthtown

Jeg er efterhånden nået enden på min praktik. Jeg har sidste dag i Youthtown i morgen, og selvom jeg virkelig glæder mig til mit livs roadtrip, så glæder jeg mig bestemt ikke til at sige farvel til alle de dejlige unger og mine søde kollegaer.
Men inden det hele slutter, får I lige en guided tur i Aucklands bedste bygning


Busserne (+ en håndfuld vans) bruger vi til at hente børnene efter skole. Vi henter mellem 100 og 150 børn fra syv forskellige skoler

Hallen bruges mest af Senoir Program (og her, "the public" da det er uden for program-time)

Fun Zonen, hvor vi tager The Juniors hen for at spille spil mm, hvis det bliver for trang i Junior Room i løbet af The Holidays

Svømmehallen, hvor børnene kan få svømme undervisning to dage i ugen. Derudover har The Juniors svømmehallen to dage i ugen, hvor vi bare leger og plasker rundt

Verdens mindste (og varmeste!) Dance Studio. Det er her jeg holder Dance Club for The Juniors en gang i ugen

The Squash Courts, hvor vi spiller forskellige boldspil og andre fysiske lege

The Gym, hvor jeg slår mig selv halvt ihjel efter arbejde :)

Tadaaa The Junior Room :)

Book Area og Blue Matt, hvor vi holder the meeting med børnene hver dag.

Craft Area

The Castle, som allernådigst har fået tag på, men som på ingen måde må dækkes yderligere til, da vi skal kunne se alle børn hele tiden

The kitchen, hvor vi tre gange i ugen laver mad med børnene

This terms' tema er Under the Sea, så hele Junior Room er pyntet med alt godt fra havet, ligesom alt cooking og craft har noget med havet at gøre

Tavlen, hvor dagens program, listen med hvem der har fået stickers og eventuelle warnings bliver skrevet. Det her er fra en typisk dag during the holidays

Rewards Chart, børnene får stickers ved at følge reglerne, hjælpe andre, dele med andre og rydde op. Når de har samlet ti stickers, får de en prize

The Junior Rules (der hører fagter med) og The Junior Staff

Ingen kommentarer:

Send en kommentar