tirsdag den 2. august 2011

Det koster jo ikke noget at kigge..!

I lørdags var det for godt vejr til at sidde inde og læse, som ellers var planen. I stedet gik jeg en tur rundt i området (fandt så mange fine pletter -bla en fransk deli, som jeg helt sikkert skal tilbage til!), og to timer senere stod jeg foran St. Lukes mall (det kan godt være at alle veje i Europa fører til Rom, hernede fører de til shopping!).
Forever New, havde fået deres spring-collection hjem, og jeg elsker den!
Nej, jeg prøvede ikke det hele -men skal nok tilbage og prøve mere inden længe :)
Er det mig, eller er der ikke lidt Hermès over tasken..? Jeg er helt vild med skoene! -kan nok ikke helt udelukke, at jeg skal prøve dem igen :)
Er de ikke bare fine?! Jeg er helt tosset med Harry Potter, dog er pasformen ikke fantastisk.. (men mon ikke en af dem finder vej hjem til mig anyway? De er fra Jay Jays, så de er ikke tosse-dyre).
Her er, hvad der kom med hjem (+ en halskæde og en pung).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar